نسیم فان

دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن, آهنگ, بازی جدید با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن, آهنگ, بازی جدید با لینک مستقیم ,دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن, آهنگ, بازی جدید با لینک مستقیم

نسیم فان

دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن, آهنگ, بازی جدید با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن, آهنگ, بازی جدید با لینک مستقیم ,دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن, آهنگ, بازی جدید با لینک مستقیم

سخنان رامبد جوان درباره شایعه ازدواج و عکسش با نگار جواهریان نگار جواهریان

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان,نگار جواهریان,دانلود رایگان فیلم, بازی جدید با لینک مستقیم ,عروسی رامبد جوان با نگار جواهریان,ازدواج,عروسی,خبر, آهنگ,فیلم,سخنان رامبد جوان درباره شایعه ازدواج و عکسش با نگار جواهریان,عکس,,بازیگر زن,سینما,ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان, انیمیشن,عروسی رامبد جوان و نگار جواهریان,بازیگر, سریال,رامبد جوان

سخنان رامبد جوان درباره شایعه ازدواج و عکسش با نگار جواهریان نگار جواهریان

«رفقا سلام. ١-دمتون گرم که کمکهاتون از ٧٢ میلیون تومن گذشت. ٢-عکسى که من از نگار و خودم و بهراد عزیز، چند شب پیش که مراسم اختتامیه جشن خانه سینما بود در همین صفحه گذاشته بودم، خود اینستاگرام به خاطر بى ادبى و فحاشى و جنگى که به خاطر مدافعین و محاجمین این عکس صورت گرفت، پاک کرد. عده ى اندکى شلوغ کردن که من ترسیدم و پست و عکس رو پاک کردم ولى شوخى کم نمکى بیشتر نبود.(امیدوارم این یه عده طفلکى یه روز از قضاوتهاى مسمومشون دست بکشن که بتونن آرومتر زندگى کنن) ٣- با تمام این اوصاف همتونو دوست دارم و آرزو مى کنم از زندگیتون خوش و راضى باشین. ٤- دریافت کمکها رو تا جمعه شب ساعت ١٢ ادامه مى دیم.چون استقبال و حمایتتون درجه یک بوده. ٥-مى دونم باز یه عده مى خوان زیر این پست با تهوع هاشون سرگرم بشن ولى مهم نیست :) ٦- خنداننده هارو حمایت کنین در مسابقه خنداننده ى برتر. ٧-ارادت.»

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان,نگار جواهریان,دانلود رایگان فیلم, بازی جدید با لینک مستقیم ,عروسی رامبد جوان با نگار جواهریان,ازدواج,عروسی,خبر, آهنگ,فیلم,سخنان رامبد جوان درباره شایعه ازدواج و عکسش با نگار جواهریان,

رامبد جوان: امیدوارم یه عده از قضاوت هاى مسمومشون دست بکشن!

 

 

 

رامبد جوان با انتشار عکسی از خود در اینستاگرامش، توضیحاتی درباره رفتارهای غیراخلاقی برخی از کاربران در فضای مجازی داد و از آنان گلایه کرد.

 

او نوشت:

 

«رفقا سلام. ١-دمتون گرم که کمکهاتون از ٧٢ میلیون تومن گذشت. ٢-عکسى که من از نگار و خودم و بهراد عزیز، چند شب پیش که مراسم اختتامیه جشن خانه سینما بود در همین صفحه گذاشته بودم، خود اینستاگرام به خاطر بى ادبى و فحاشى و جنگى که به خاطر مدافعین و محاجمین این عکس صورت گرفت، پاک کرد. عده ى اندکى شلوغ کردن که من ترسیدم و پست و عکس رو پاک کردم ولى شوخى کم نمکى بیشتر نبود.(امیدوارم این یه عده طفلکى یه روز از قضاوتهاى مسمومشون دست بکشن که بتونن آرومتر زندگى کنن) ٣- با تمام این اوصاف همتونو دوست دارم و آرزو مى کنم از زندگیتون خوش و راضى باشین. ٤- دریافت کمکها رو تا جمعه شب ساعت ١٢ ادامه مى دیم.چون استقبال و حمایتتون درجه یک بوده. ٥-مى دونم باز یه عده مى خوان زیر این پست با تهوع هاشون سرگرم بشن ولى مهم نیست :) ٦- خنداننده هارو حمایت کنین در مسابقه خنداننده ى برتر. ٧-ارادت.»